onsdag 26 maj 2010

Matjord - dag 2...

Resten av jobbet görs klart. Baksidan gjordes iordning.










Oops, farligt nära husväggen...Bilden tagen inifrån vardagsrummet!









Vi känner oss jättenöjda. Vi har fått så mycket mer tomtyta :-)









Dagvattenbrunnen måste byggas på då marken höjts med ca 1 m där.


















Alltid kul att se andra jobba!









Jorden ska läggas på runt brunnen för att jämna ut marken.









Ett rör byggs på.









Detta blev jättebra!









Infarten breddas ytterligare.


















Jobbet är klart och grävaren kör upp på lastaren. Skulle aldrig våga detta...;-)











2 kommentarer:

  1. Herregud vilka projekt ni håller på med! Jag är SÅ imponerad, här inser jag att jag aldrig kommer att få tummen ur och ens fixa skåpluckor och klickgolv i köket för jag är för dålig på att ta tag i det själv. Inser att jag säkert kan men behöver någon som tar tag i det och startar upp. Är ni sugna komma hit en vecka=)

    KRAM på er

    SvaraRadera
  2. Uppdatera igen tack!

    SvaraRadera